آخرین اخبار
کد مطلب: 80310
آمانو وارد تهران شد/ ديدار با رئيس جمهور، ظريف و صالحي برنامه‌هاي امروز مديرکل آژانس
تاریخ انتشار : 1393/05/26
نمایش : 1705
مديرکل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي که شب گذشته وارد تهران شد، امروز (يکشنبه) با رئيس جمهور، وزير خارجه و رئيس سازمان انرژي اتمي ديدار و گفتگو مي‌کند.
به گزارش سلام لردگان، "يوکيا آمانو" مديرکل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي شب گذشته براي ديدار و گفتگو با مقامات کشورمان وارد تهران شد.
 
وي قرار است در مدت حضورش در تهران با "حسن روحاني" رئيس جمهور، "محمدجواد ظريف" وزير امور خارجه و "علي‌اکبر صالحي" رئيس سازمان انرژي اتمي ديدار و گفتگو کند.
 
سفر آمانو در چارچوب تلاش‌ها براي پيشبرد گفتگو و همکاري‌ها بين جمهوري اسلامي ايران و آژانس بين‌المللي انرژي اتمي صورت گرفته است.
 
سفير و نماينده دائم کشورمان در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي درباره سفر روز يکشنبه مديرکل آژانس به تهران گفت: آمانو درباره ادامه همکاري‌هاي  ايران و آژانس در قالب "چارچوبي براي همکاري" که سال گذشته امضا شد به ايران سفر مي کند. 
 
رضا نجفي افزود: در سفر پيشين مديرکل آژانس به تهران با توجه فرصت کم زماني و فشردگي برنامه‌ها، امکان ملاقات مديرکل با رياست محترم جمهوري فراهم نشد ولي در اين سفر ملاقات آمانو با دکتر روحاني براي روز يکشنبه تنظيم شده است تا گفتگويي در بالاترين سطح بين ايران و آژانس بعد از روي کار آمدن دولت تدبير و اميد صورت پذيرد.

منبع. باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس